Skip to main content
|

Σημαντική διάκριση για το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης στο διαγωνισμό «Η Χάρτα του Ρήγα»

SHARE

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ

Χρόνος ανάγνωσης :
2'

Σημαντική διάκριση για το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης.  Η  ομάδα των μαθητών/τριών  του σχολείου της πόλης μας διακρίθηκαν στην Α’ Φάση και προκρίθηκαν στη Β’ Φάση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Η Χάρτα του Ρήγα» για το σχολ. έτος 2020-21, στην κατηγορία  «ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ (3D VIDEO GAME)«, που διοργανώνει το Ίδρυμα Ωνάση.

Συγκεκριμένα, σε αυτή την κατηγορία, προκρίθηκαν τα παρακάτω σχολεία:

  1. Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης
  2. Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο
  3. Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου (Γυμνάσιο)
  4. Εκπαιδευτήρια Δούκα (Γυμνάσιο)
  5. Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
  6. Πρότυπο ΓΕΛ Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου
  7. Σχολή Μωραΐτη (Γυμνάσιο)

 

Σημείωση: Το μοναδικό δημόσιο σχολείο, ανάμεσα στα ιδιωτικά (στην κατηγορία του)

Η ομάδα αποτελείται από τους παρακάτω μαθητές/τριες:

Αρετή Βουρσούκη, Άγγελος Δεληγιάννης, Δημοσθένης Θεοδοσίου, Συμεών Κίζος, Ιωάννης Πεντογέννης, Χρήστος Σαμαράς, Μιχαήλ Σιάτρας,  Ευάγγελος Ψούνος.

Υπεύθυνοι καθηγητές: Αντώνιος Νείρος, Βασιλεία Χατζηβασιλείου

----

 

Λίγα λόγια για τον διαγωνισμό: 

Με αφορμή τον εορτασμό των 200 χρόνων από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «HACK THE MAP: Η ΧΑΡΤΑ ΤΟΥ ΡΗΓΑ» έχει ως στόχο να βγάλει από την αφάνεια το σπουδαίο πολιτιστικό τεκμήριο της Μεγάλης Χάρτας της Ελλάδος του Ρήγα Βελεστινλή και να παρακινήσει τη νέα γενιά να το προσεγγίσει δημιουργικά με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών και διαδικτύου.

Με έμπνευση τη Μεγάλη Χάρτα του Ρήγα Βελεστινλή οι σχολικές ομάδες κλήθηκαν να δημιουργήσουν, να υλοποιήσουν και να καταθέσουν ένα από τα παρακάτω ψηφιακά έργα:

  1. Μία εφαρμογή AR (επαυξημένης πραγματικότητας) εξάγοντας σε τρισδιάστατη μορφή με κινούμενα στοιχεία ένα ή περισσότερα σύμβολα που αναπαρίστανται στη Χάρτα.
  2. Μία εφαρμογή VR (π.χ. εικονική περιήγηση) δημιουργώντας τρισδιάστατα μια τουλάχιστον σκηνή που αποτυπώνεται σε ένα ή περισσότερα φύλλα της Χάρτας.
  3. Μια ψηφιακή αφήγηση (video έως 5 λεπτά) με αφορμή μια ιστορία που παρουσιάζεται στη Χάρτα ή ένα ιστορικό θέμα που σχετίζεται με τη Χάρτα.
  4. Ένα τρισδιάστατο ψηφιακό παιχνίδι (3D Video Game) γνώσεων για τη Χάρτα.

 

 

Δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων

SHARE

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ

Διαβάστε επίσης
Άρθρα απο την ίδια κατηγορία